Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.
For abonnenter

»Vi skal ikke give medicin til børn, der lider under, at der er for mange børn i klasseværelset«

Diagnoser bliver delt ud til højre og venstre i børnehøjde. Vi bør som samfund blive bedre til at skelne mellem de børn, der mangler opdragelse og dem, der har en reel diagnose, mener Ann-Elisabeth Knudsen, forfatter og lektor i psykologi og dansk.

Vi bør blive bedre til at kende forskel på børn, der reelt har en dysfunktion i hjernen, og børn der bare mistrives eller er dårligt opdraget, mener lektor i psykologi Ann-Elisabeth Knudsen.
Vi bør blive bedre til at kende forskel på børn, der reelt har en dysfunktion i hjernen, og børn der bare mistrives eller er dårligt opdraget, mener lektor i psykologi Ann-Elisabeth Knudsen.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.