Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.
For abonnenter

Her kommer bilen før tog, bus og metro i hovedstaden – og omvendt

Bor man langs togstrækningerne, vil det oftest kunne betale sig at tage offentlig transport til København. Ellers vinder bilen. Det viser en ny opgørelse. Begge dele skal tænkes sammen og kræver investeringer, siger formand i Region Hovedstaden.

Bor man inde i byerne på de store togstrækninger, så vil det være hurtigst at tage offentlig transport til Københavns Hovedbanegård. Men man skal ikke bo ret langt væk, før det bedst kan svare sig tidsmæssigt at tage bilen. Det viser en ny opgørelse.
Bor man inde i byerne på de store togstrækninger, så vil det være hurtigst at tage offentlig transport til Københavns Hovedbanegård. Men man skal ikke bo ret langt væk, før det bedst kan svare sig tidsmæssigt at tage bilen. Det viser en ny opgørelse.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.