Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.
For abonnenter

Havnetunnelen og supercykelstier vil gøre samfundet rigere – men Letbanen koster os penge

Danmark kan løse trafikal trængsel med en lang række projekter, der koster mindre, end samfundet tjener på dem. De er på tegnebrættet. Andre projekter som Hovedstadens Letbane er vedtaget, men er en udgift.

Den københavnske Nordhavnstunnel, også kaldet Nordhavnsvej, åbnede i december 2017. I juni 2018 havde den indfriet forventningerne om at lette trafikpres. Der var således blevet længere mellem biler, tung trafik og trafikpropper på Strandboulevarden, Strandvejen og Tuborgvej i København.  
Den københavnske Nordhavnstunnel, også kaldet Nordhavnsvej, åbnede i december 2017. I juni 2018 havde den indfriet forventningerne om at lette trafikpres. Der var således blevet længere mellem biler, tung trafik og trafikpropper på Strandboulevarden, Strandvejen og Tuborgvej i København.  

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.