Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.
For abonnenter

Grønne København støtter biler med diesel og benzin i tankene, mens elbiler må undvære

De største udbydere af el-delebiler i København betaler fuld pris for parkering, mens delebiler med faste parkeringspladser, som stort set kun kører på diesel og benzin, får enorme rabatter. I andre kommuner er der ingen forskelsbehandling. Teknik- og Miljøborgmester afviser interview.

GreenMobility- og DriveNow-flåderne består udelukkende af elbiler. Men i Københavns Kommune får de i modsætning til de øvrige delebilsselskaber, som har både diesel- og benzinbiler i flåderne, ikke rabat på parkering.
GreenMobility- og DriveNow-flåderne består udelukkende af elbiler. Men i Københavns Kommune får de i modsætning til de øvrige delebilsselskaber, som har både diesel- og benzinbiler i flåderne, ikke rabat på parkering.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.