Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.

Danske Bank-kunder kan igen logge på netbank - men MobilePay er nede

Kunderne i Danske Bank kan torsdag eftermiddag igen logge på netbank, MobilePay og Business Online, efter banken har været ramt af IT-problemer det meste af dagen.

Det fortæller pressemedarbejder Peter Kjærgaard.

»De fleste problemer er løst. Vi har dog stadig nogle udeståender i forhold til mobilbank og vores tabletløsning til erhverv. Vi håber, at vi kan få de sidste problemer løst inden for en times tid,« siger han kort før klokken 13.30.

Danske Bank mener, at IT-bøvlet muligvis er opstået i kølvandet på Nets-problemerne med at overføre løn til nogle af kunderne. Det har angiveligt givet et ekstraordinært stort pres på systemet, fordi mange kunder har været inde samtidigt for at tjekke deres saldo.

Om Danske Bank selv har bidraget til problemerne er endnu uklart.

BNB

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.