Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.
For abonnenter

Hvad gør man, hvis man vil lave en parfume, der skal blive en af verdens ti mest købte?

Chanels nye parfume fortæller historien om mærkets grundlægger som ung. Fordi hun har en historie, som millenials kan spejle sig i.

Olivier Polge, Chanels næse, og Kristen Stewart til lancering af duften Gabrielle, som han har skabt og hun er ansigt for.
Foto: Thomas Samson
Olivier Polge, Chanels næse, og Kristen Stewart til lancering af duften Gabrielle, som han har skabt og hun er ansigt for. Foto: Thomas Samson

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.