Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.

McDonald's lancerer ny milkshake - lavet på ikonisk dansk is

Arkivfoto.
Arkivfoto.

Fra torsdag udvider McDonald's i Danmark deres menukort med en ny milkshake.

Ikke nok med, at man kan forkæle sine smagsløg med en milkshake, der smager af vanilje og ananas.

Det er intet mindre end en milkshake med Københavnerstang-smag.

»Vi udvikler løbende nye produkter til det danske marked, og der skal selvfølgelig også være en dansk sommer-nyhed på menukortet. Udover at være en klassiker, så smager Københavnstangen fantastisk, så vi syntes, at det kunne være både sjovt og oplagt at udvikle en milkshake i samarbejde med Frisko med københavnerstangsmag,« siger kommerciel direktør for McDonald's Danmark Mads Friis.

Den kommercielle direktør er overbevist om, at den nye milkshake med den klassiske smag vil blive et hit blandt danskerne.

McDonald's Danmark oplyser, at de har udviklet isen i samarbejde med Frisko. I første omgang vil blive solgt til og med 15. november.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.