Du er logget ind

Din profil kan bruges på Berlingske.dk, Business.dk og bt.dk, der alle er en del af Berlingske Media. Du kan altid logge ud eller opdatere dine oplysninger ved at klikke på dit profilnavn.
For abonnenter

Forsvarschefen laver taktisk tilbagetog efter voldsom ballade om profilbilleder på sociale medier

Stormen på Dybbøl er anno 2018 afløst af storm på de sociale medier. Efter en skyttegravskrig med Forsvarets ansatte på Facebook giver forsvarschefen efter. Livgarden må fortsat gerne på de sociale medier bruge »solen« som profilmærke og garderhusarerne »hesten«.

Forsvarschefen trækker i land. Forsvarets egne enheder må gerne bruge egne mærker på de sociale medier... (Foto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix 2017)
Forsvarschefen trækker i land. Forsvarets egne enheder må gerne bruge egne mærker på de sociale medier... (Foto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix 2017)

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på Berlingske.dk skal du tillade visning af annoncer på Berlingske.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer Berlingske.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.