Matas i mail-bommert

Ved en fejl kom forretningskæden Matas til at sende en uheldig mail ud til tusindvis af kunder. Vrede kunder har mandag morgen kimet kæden ned.

Forretningskæden Matas er ved en fejl kommet til at sende tusindvis af mails ud til deres kunder med besked om, at de var blevet meldt ud af deres kundeklub Club Matas.

Kunderne fik også besked om at alle deres opsparede bonuspoints, som ellers udløste rabatter, var røget i samme omgang.

Efter at et utal af kunder bestormede telefonerne hos Matas mandag morgen, har koncernen sendt en pressemeddelelse ud, hvori den forsikrer, at kunderne stadig er med i Club Matas, og at det hele var en fejl.

- Vi er glade for forbrugernes store interesse i vores kundeklub og er meget kede af denne fejl. Vi kan berolige alle vores medlemmer med, at de naturligvis ikke er meldt ud. Alle medlemmer har fortsat ALLE deres point og kan også i dag optjene point med deres medlemskort, skriver koncernen i en pressemeddelelse.

Kunderne vil også snarest muligt modtage en ny mail, der beklager fejlen.

Mest læste

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på b.dk skal du tillade visning af annoncer på b.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer b.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.