International designpris til B&O

Bang & Olufsens nye musiksystem BeoPlay A9 slog 3010 andre produkter, da det blev tildelt den internationale pris IF product design award 2013.

Det skiller sig ud med sit anderledes design. Ingen tvivl om det. Og nu er Bang & Olufsens musiksystem BeoPlay A9, der blev lanceret i oktober, da også rendt afsted med to prestigefyldte priser på bare få uger.

For et par uger siden modtog systemet prisen for 'best innovations' indenfor High Performance Audio-kategorien til CES 2013 Innovations Award.

Nu har Struer-virksomheden så trukket endnu en internationalt anderkendt pris hjem, nemlig IF product design award 2013, hvor juryen har vurderet 3011 produkter ud fra blandt andet kvalitet, valg af materialer, graden af innovation, funktionalitet, ergonomi og meget mere.

»Det er en stor ære, at BeoPlay A9 har modtaget endnu en prestigefuld designpris, og det glæder os meget, at BeoPlay A9 er blevet så vel modtaget, efter den er blev lanceret i oktober i år,« siger Henrik Taudorf Lorensen, vice president for B&O PLAY, og uddyber:

»Vi bad Øivind Aleksander Slaatto, som har en stærk interesse indenfor musik, om at skabe et design med henblik på at minimere visuel støj og bad vores ingeniører om at tilsætte overlegen lyd. Resultatet er BeoPlay A9 med overlegen lyd og et rent grafisk look som ydermere er intuitiv at bruge.«

Mest læste

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer.

Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

For få adgang til indhold på b.dk skal du tillade visning af annoncer på b.dk. Se hvordan du gør her..

Tak for din forståelse.

Hov! Hvor blev min artikel af..!?

Du er træt af reklamer. Vi ved det godt! Men de betaler for den artikel, du du sidder og læser. Vi vil derfor sætte stor pris på, at du tilføjer b.dk til din adblocker's "whiteliste".

Tak for din forståelse.